elinnacaarlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av elina - 30 januari 2011 01:08

Hej alla!

sorry att jag inte har bloggat så mkt men jag har haft fullt upp, och jag tänkte iallafall berätta att jag kommer inte fortsätta med alla dagar eftersom jag inte hinner in på bloggen varje dag, men iallafall kommer det ett inlägg då o då om dagen eller något sånt kanske ska börja visa mitt humör haha asså då skriver jag längst ner ''humör:-----'' aa sen vilket humör o så, men aa de va de jag ville berätta !  

humör: trött   


 

Av elina - 17 januari 2011 23:24

Dag 7: Min barndom/Presentera mig


(kommer bild sen)

Jag heter Elina Margareta Sylvia Carlsson och är 12 år

jag föddes 1998 den 15 juni klockan 14:45 och var 49 cm lång

och vägde nånting runt 3000 gram,

några av mina första ord var ju såklart mammi och pappa

när jag var liten var jag kort, blond och bruna ögon som nu

också, den 15 juni när jag föddes finns en liten komisk grej eftersom

jag fyller år samma dag som min pappa, han fyller

också den 15 juni haha x)

men nu finns det inget att säga mer men som sagt bild kommer

senare! :D


  

Av elina - 17 januari 2011 21:16


Dag 6: Min familj


Detta är min bror Jesper Nilsson, han är en sjukt bra bror och man kan inte ha bättre bröder än vad jag har, visst han kan vi lite roligt bråkig ibland men älskar honom lika mycket ändå!  (L)  du är verkligen underbar Jesper och tkr du ska ta åt dig det!

men 3 starka ord rakt från hjärtat är det som betyder mest;

JagÄlskarDig!!    

  

(jesper)




Fredrik Carlsson är också en av mina bröder som sagt innan är du också en helt underbar bror även om det ibland inte märks som det, eftersom du kan va lite bråkig och väldigt busig ibland men det spelar ingen roll du betyder lika mycket iallafall! tkr också att du ska ta åt dig!

men 3 starka ord betyder mest;

JagÄlskarDig!    

   (fredrik)




Mamma (Carina Johansson) är en helt sjuuukt bra mami och är sjuukt glad att ha dig som min mami! Vad ska man säga du är helt underbar och alltid lika positiv, man kan inte få en bättre mamma än du, spelar ingen roll vad andra säger du är ändå alltid den perfekta mamman för mig! 3 ord betyder mest från mitt hjärta;

JagÄlskarDig!    

   (mamma)




Pappa(Mats Carlsson), du är helt underbar  och du kan vara lite busig eller inte så  lite busig haha men det är något jag kan leva med, men men älskar dig lika mycket för det man kan inte föreställa sig en annan papi en du ;o you're amazing !!! kan inte ens tänka mig en värld utan dig och min familj! men 3 ord betyder mest;

JagÄlskarDig!    


   (pappa)
  




Av elina - 16 januari 2011 16:15

Dag 5: Detta åt jag idag



   Det jag åt dag var pommes frites med någon sås och sallad hemma hos sötgrisen(se bild)  


  

Av elina - 16 januari 2011 16:10

Dag 4: Min första kärlek


Jani, om man menar riktigt kär så var väll min första STORA kärlek Filip S kanske men det var ungefär i 3:an eller 4:an kommer inte ihåg men aja det var iallafall min första STORA kärlek, varade i ungefär 1 år och 5 månader ;-)

  



Av elina - 12 januari 2011 20:14

bilder från skolan igår!


                   

Av elina - 12 januari 2011 18:51

Dag 3: Min dag

(blev videoblogg)


Av elina - 11 januari 2011 19:42

Dag 2: Vad är jag beronde av



Beroende saker:

Mobil

Shopping

Spegel

Mina vänner

Godis(ibland)


  

Presentation


Hej jag heter Elina och detta är min blogg och skriver hur jag haft det och så ;) men aja ha de bäst! ;;d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Ska jag börja med dagens outfit?
 Ja
 Kanske
 Nej
 Absolut
 varför?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards