elinnacaarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av elina - 28 februari 2011 16:03

  FRÅGA PÅ!

frågestunden avslutas den 5 mars, alltså om 5 dagar   

Av elina - 28 februari 2011 16:01

Tips: Höj ljudet lite!


 

Av elina - 27 februari 2011 20:59

   Har inte bloggat på länge(big mistake)! Så jag tyckte att det nog var dags nu att göra ett inlägg. Måste bli bättre att uppdatera, just nu sitter man vid brors dator och ligger i soffan, så j*vla tråkigt att vara sjuk. Har ont i halsen och huvudet och är täppt i näsan, kul start på lovet eller? -.-' men aa man får väll stå ut tills man blir frisk. Nu blir det nog att ta något litet att käka och sen blir det väll film tror jag. Efter filmen blir det nog att sova eftersom jag inte mår så bra men jag kanske gör ett inlägg senare ikväll annars får vi väll höras i morgon   ha det så bra så länge! Puss och kram!


  

Av elina - 22 februari 2011 23:03

 

veckans hissar är:

one piece för dom ser så mjuka o snnygga ut fast dyra

 

mascara för man ser typ piggare ut t ex. på morgonen  o man blir bety dligt snyggare runt ögonen!

 

och sista hissen är svampbob o gänget för dom är störtsköna typer xp

 


jag DISSAR:

såna som röker för  man förkortar sitt liv, o röken luktar inge gott

 


och sista dissen är när vänner sviker för man blir lämnad ensam o så

 


de va veckans hissar och dissar ;)


 

Av elina - 22 februari 2011 22:14

uschigt har vart sjuk idag ;((((((((( men kommer igen i morrn :D

fan va jag ska tvinga dig becka att komma!

men aja de kommer ett inlägg till där jag hissar & dissar ;)

hare bäst så länge ;)


 

humör: sjuk     (fast bättre än i morse)

Av elina - 20 februari 2011 19:02

Hej alla nu blire ett inlägg från idag!   

idag vakna man mellan typ 11 halv 12 ;)

sen satt man vid datan en stund innan man

åt frukost, jag o emme satt och snacka om massa

viktigt skit ;-) men aja iallafall så gick man ner o åt efter

de har jag typ inte gjort så mycket vart ut med hunden

suttit vid datan tv ätit och städat -.-'''''''''' men aja iaf

så nu sitter man och skypar med becka   <33 loveuu lilla skitunge!;)

men aja hejdå era pussiga pussgurkor!(damn har fortfarande ont i revbenen ;s)


  dagens outfit va ganska enkel: en brun t-shirt som dock inte syns, en svart tjocktröja från musikevent och ett par svarta mjukisar från intersport ;)


 


humör: trött   

Av elina - 20 februari 2011 18:28

Hej alla (inlägg från igår, Lördag)

Igår vakna man typ vid 11 halv 12 nånting

sen gick man upp och åt frukost och titta på

tv va desutom hemma själv    men aja iallafall

så gjorde jag inte så mycket men men va ska man

göra på en helg haha ;) men aja sen när

resten av familjen kom hem så blevre väll att kolla

på melodifestivalen ;) aja en bra låt gick till final på en gång

iaf ;) men aja de va lite kort om igår ;)

hare bäst!

hejdå era pussiga pussgurkor!


    

humör: fnissig   

Av elina - 20 februari 2011 18:15

Hej alla söta !(inlägg från i fredags, hann inte blogga då)

I fredags så va jag i skolan som vanligt! -,- booooring '

skolan blev  såhär:

Svenska, gjorde faktabok

Inställd bild va med becka på biblan då

Matte, nikkis mobil ringde, jag o becka hade denx)

No, båtrace fick godis

Lunch, åt

Idrott, handboll, gjorde illa mig ;s

Gick hem och gjorde ingenting

sen åt vi tacos på kvällen och åt godis

sen  gick man o la sig nångång  

hejdå era pussiga pussgurkor


 

humör: ont   

Presentation


Hej jag heter Elina och detta är min blogg och skriver hur jag haft det och så ;) men aja ha de bäst! ;;d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Ska jag börja med dagens outfit?
 Ja
 Kanske
 Nej
 Absolut
 varför?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards